piatok 30. augusta 2019

Letné prestieranie


V máji pred dvanástimi rokmi sme dostali od mojej sestry svadobný dar 
ručne vyšívanú štólu so žltými kvietkami. 
Veľmi som sa z nej tešila, pretože som mala do výbavy kúpenú
porcelánovú obedovú súpravu s podobným motívom.
Pred niekoľkými rokmi som na rýnku v meste od jedného pána kúpila sadeničku trvaliek. 
A ani som netušila, že mi tak krásne ukážu vo váze na stole a že sú presne také,
ako dekor na tanieroch a výšivka na štóle. 





 Za tých pár rokov sa kvietky veselo rozrástli, presadila som si ich na iné miesta v záhrade 
a ony stále už niekoľko týždňov nádherne kvitnú...



5 komentárov:

  1. U vás je tak příjemně, čisto, pohodově. Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný článek a pěkné fotky. Tvoje sestra je moc šikovná, jídelní souprava se žlutými kvítky se mi moc líbí. Květinky mám taky, a máš pravdu, dlouho kvetou a ve váze dlouho vydrží. babi Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Obdivuji krásně prostřený stůl. Růža

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem všetkým krásne... No, je fakt, že nie vždy mám doma upratané, ale sú chvíle, keď si to užívam, že je čisto, poriadok a kvietky na stole...:-)

    OdpovedaťOdstrániť