štvrtok 1. marca 2018

Pôstny čas...

Teraz, v pôste, keď si s našou rodinou viac pripomíname čo pre nás Ježiš urobil, sme si spravili tabuľku s myšlienkou na tento čas...
Inšpirovala ma trošku moja kamarátka v Kanade, ktorá má v kuchyni digestor spravený zo starých oprýskaných dosiek z plotov. Tak som zašla do šopy, vytiahla kus dreva a tak ako bol,
bez povrchovej úpravy mi z neho manžel spravil rám.


Mám pocit, že Vianoce boli len predchvíľou a už tu máme pôstne obdobie. Vianočné dekorácie som úspešne skomprimovala do desiatich krabíc a môžem povedať, že za celý január som nevyrobila vôbec nič. Keďže už od jari vyrábam vianočné ozdobky, cez najhorúcejšie leto ich v lakovni
pri dielni môjho manžela, ktorý je stolár striekam farbou, doma zdobím a na jeseň dokončujem,
občas predávam so sestrou na vianočných jarmokoch a tým je predvianočné obdobie pre mňa dosť hektické, tak som si naozaj oddýchla...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára