sobota 28. apríla 2018

Letné venčeky

Veľmi sa mi páči staroružová farba. Je svieža a romantická, pripomína mi ťahavé ruže, ktoré máme na dvore a čoskoro zakvitnú.
Spravila som si veniec na dvere a keďže mám rada prírodné materiály a umelým kvetom akosi stále nemôžem prísť na chuť, použila som drevené domčeky, vtáčikov, srdiečka, kvietky ktoré vyrábam a tiež háčkované kvetinky zo starého obrúska, ktorý bol z nich uháčkovaný. Kvietky som opatrne oddelila, nastrihnuté miesta zašila a naškrobila som ich. Raz som ich zavesila na Veľkú noc na konáre a teraz si našli miesto na našom venčeku.

Vlastne ma k takýmto letným venčekom inšpirovala jedna zákazníčka, ktorá chcela, aby som jej vyrobila svieži jarný venček v tomto mojom štýle. Keď idem okolo jej domčeka, milo ma poteší keď zbadám na ňom tých mojich vtáčikov a som rada, že si našiel svoju majiteľku ❤
 Dnes som skúsila do venčeka zakomponovať aj starú plechovú formičku. Pre milovníčky starých vecí 😉. A z motýlikovej som vyrobila zápich do kvetináča.
💮 Užívajte krásny víkend!💮

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára