štvrtok 18. júla 2019

Lúka vo váze

Dnes bola u nás milá návšteva a dostala som takéhoto krásneho háčkovaného motýlika. 
Hneď som ho zavesila do kytice poľných kvetov v kuchyni. 
A pár kvietkov, ktoré našli svoje miestočko na bielom venčeku. 
Bolo to také milé, pani vedela, že neviem háčkovať ale chcem to vedieť a tak mi ponúkla, 
že ma to naučí a priniesla mi takéto krásne vecičky, ktoré mi skrášlili dnešný letný večer.



Ďakujem...

4 komentáre:

  1. Ĺubica!!
    Posílám letní pozdravy!!
    Takové hezké dárečky a tvé fotky na mne tak mile působí.
    A já se těším na tvé háčkování!!!!
    Krásné letní dny Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Jarka! Tam, kde si Ty s háčkovaním to v živote nedotiahnem, ale aspoň to skúsim :-) Aj Tebe krásne leto!

      Odstrániť
  2. Ĺubi, to jsou milé dárky. Také bych potřebovala vedle sebe někoho, kdo mi ukáže, jak se háčkuje. Nejsem samouk a nikdy nevím, do které dírky píchnout háček. :o)
    Těším se na tvé výtvory.
    Hezkou neděli. D.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dostala jsi krásné dárečky. A háčkovat se určitě naučíš.
    Měj se krásně. Růža

    OdpovedaťOdstrániť