sobota 28. decembra 2019

Radostné Vianoce!

U nás v klasickej červenej. 
Vianočné obdobie spolu s Adventom patria medzi moje najobľúbenejšie v roku. 
V podstate od leta vyrábam vianočné drevené ozdoby a dekorácie 
a celkovo toto obdobie je tak inšpirujúce, čo sa týka výzdoby, atmosféry, radosti detí 
a hlavne ich duchovnej podstaty. 
Tento rok nám pribudlo zopár ozdôbok na stromček, 
farebné svetielka som zamenila za biele, 
ušila som si nový obrus na stôl. 
Na pečenie mi ostal posledný týždeň, čomu som sa chcela vyhnúť a napiecť si skôr, 
ale všetko sme stihli a skúsila som aj nový recept na čoko trubičky.
A užila som si vianočné upratovanie nášho domčeka a jeho vyzdobenie k sviatkom...














Ozdôbky na stromčeku sú všakovaké, ale všetky ručne vyrobené: 
sklené, háčkované, drevené, šité, vyšívané, patchworkové.






VIANOCE sú LÁSKA.
Zakaždým, keď MILUJEME,
zakaždým, keď DARUJEME
sú VIANOCE.



3 komentáre:

  1. Váš blog som objavila nikedy v lete, pozrela som si všetky články a tešila sa, kedy pridáte takýto článok s fotkami z Vianoc ❤️ Máte to doma naozaj krásne, neviem sa vynadívať 😍

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, Silvia, veľmi si to vážim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale popravde velmi nestiham pridavat nove prispevky na blog :-)

      Odstrániť