piatok 16. novembra 2018

Modré vianočné ozdôbky

Dnes ráno boli polia okolo pokryté inovaťou. 
Obliekla som July a išla som jej ukázať ľad. Tešila sa veľmi, už dobre chápe, že budú Vianoce a keď je niečo biele, je to sniežiková farba, keď zelené, trávičková. 
No a ja? Mám Vianoce po celý rok! Manžel krúti hlavou, že už od septembra počúvam koledy a púšťam si vianočné filmy. Ale čo mám robiť, vyrábam vianočné ozdôbky z dreva 
a celé hodiny ich ručne maľujem. 
Milujem Vianoce! 
Tento príspevok je naladený do modrej zimno vianočnej nálady a postupne budem pridávať 
celé moje vianočné tvorenie.
...a prajem Vám krásny predvianočný čas....
Sme taká tvorivá rodina. 
Mamička vyšíva, moja staršia sestra šije, mladšia zdobí medovníčky a vyrába týchto krásnych snehuliačikov, neter robí patchworkové gule. 
Preto keď dáme celú našu tvorbu dokopy, vznikne nám celý rad ručne vyrobených vecičiek, ktoré prešli našimi rukami a vložili sme do nich kus našich❤❤❤

8 komentárov:

  1. Lubico, to je taková nádhera, jste všichni moc šikovní. Kochám se a nevím, co obdivovat dříve. Vše je dokonalé.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Betka, už sa teším, keď budeme zdobiť stromček a vytiahnem aj Tvoj červené ozdoby!

      Odstrániť
  3. Jste všechny moc šikovné, máte můj obdiv. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všechno velká nádhera, jste moc šikovné. Dřevěné ozdoby i sama vyřezáváš? z překližky?
    Ať se daří Marie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Marie, pred šiestimi rokmi mi manžel kúpil lupienkovú pílku a na nej som začala vyrezávať prvé ozdôbky. Boli také - všelijaké! Teraz už si dávam do preglejky tvary vyrezávať na laseri a ručne potom zdobím.

      Odstrániť