pondelok 1. apríla 2019

Rozkvitnuté domčeky

Už niekoľko mesiacov mi stáli, len na bielo natreté dva opustené domčeky doma v kúte. 
No keď tam vonku všetko rozkvitá, rozhodla som sa konečne okrášliť ich 
a tak z dvoch kusov dreva vznikli dva domčeky s balkónikmi, 
rozkvitnutými okienkami a predzáhradkou.


Z tých istých farieb, akými sú vymaľované domčeky sú aj drevené vajíčka na konárikoch,
drevená sliepočka,
aj venček.
A ja dúfam, že za dverami domov každého jedného z nás sa ukrýva láska a rodinné šťastie...

Ľubica

12 komentárov:

  1. Nádherné domčeky, vajíčka i sliepočka, veľmi sa mi páčia :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je moc hezké, milé, tu slípku bych brala.
    Stolek se židlemi jsou pěkný koutek!
    Máš to načančané, Velikonoce mohou přijít.
    Pa Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš krásně jarně nazdobeno. Domečky jsou úžasné.
    Přeji krásné jarní dny. Růža

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám z domčekov radosť a ďakujem Vám všetkým za milé slová!

      Odstrániť
  4. Tak tie sú úplne rozkošné ♥♥♥ Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ľubi, tedy to je krásná práce! Jemné, precizní, vkusné a tradiční.... moc se mi to líbí :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné, něžné jarní zákoutí. Líbí se mi to moc!
    Jsi opravdu šikovná!
    Hezké jarní dny!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj,Ľubka,tak to je paráda,opět krásná prezentace šikovných rukou!!!mám chuť se k Tobě rozjet a některé věcičky si koupit.ale su marod,opět mě skolila viróza....takže ani v pátek nebudu na Křížové cestě.a dostali jsme nabídku hrát v květnu na přehlídce schol v Uherském Brodě ,tak uvidím.na velikonoce jsme ještě nezačali nacvičovat,to zas bude vypadat.nikdy není možné vyhovět termínem zkoušek všem.tak snad se nějak dáme dohromady.a jak to vypadá u Vás?určitě jste pečlivější jak my.tak ať se daří nejenom Tobě,ale celé rodině a kostelnímu spolku!!!jarní pozdrav posílá a na Záhorí mává Helena.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Helenka, tak sa hlavne skoro uzdrav! Ja mam teraz plnu hlavu velkonocnej vystavy, ktoru chystame so zienkami od nas z Vradista. Bude v nedelu a bude tam aj predaj velkon. dekoracii a kraslic, tak sa tesim, ze si zas od druhych kupim to, co ja nemam a neviem spravit. Ved potom napisem o tom clanok. No a potom budem uz premyslat co a ako s 1. sv. prijimanim, pojde nasa Anetka, tak musime s ostatnymi mamkami vsetko pripravit na tuto slavnost. Pocuj, ak sa zucastnite tej prehliadky schol v Uh. Brode, urcite mi daj vediet, prisla by som sa tam pozriet. Byva tam aj svagrova s detmi, tak by som to spojila. Velmi rada by som tam bola a mozno sa aj s Tebou nachvilu stretla :-) Tak nacvicujte nacvicujte!!! :-D papa

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jéééééééééé,tak to by bylo bezva.sice každá schola má zahrát jenom jednu písničku(zřejmě kvůli času) a nějakou část ordinaria(to zas vymyslel arcibiskup,asi aby zjistil,jestli to vůbec umíme).kdybych nebyla marod,hned bych sa k Vám na tu výstavu rozjela,su úplně vedle ze VŠECH Vašich výrobků.moja vnučka Adélka půjde k 1.sv.přijímání příští rok.tak sa pěkně chystajte a já sa budu léčit,ať su co nejdřív fit!!!u nás vyfukuje větr,včera byla za našim na louce helikoptéra a brala od hasičů z cisteren vodu.v blízké lokalitě hořelo,nedostupný terén....ale s pomocí Boží to zvládli.lidi by měli dávat větší pozor...větr nepřestal,tak po něm posílám pozdrav na Záhorí(aspoň to tam bude rychle:-))))))Helena.

    OdpovedaťOdstrániť