utorok 22. septembra 2020

Naša jesenná obývačka a jedáleň

Opäť tu máme jeseň - krásnu, farebnú. 

Cez víkend som bola s deťmi u rodičov. 

Pre mňa relax, zmena prostredia, príjemné stretnutie s našou veľkou rodinou. 

Zavŕšili sme ho výletom po kopaniciach v malebnom kraji pod Javorinou. 

Bolo prekrásne nedeľné popoludnie, užívali sme si ho my dospelí ale aj deti...

Je krásne, keď spolu môžme behať po lúkach, zbierať šípky, či žalude, 

okúsiť trpkosladkasté trnky, gúľať sa po mäkkej tráve, mať piknik s výhľadom na široký kraj, 

spolu sa smiať...

Uznávam, srnky a iné lesné zvieratká asi boli v miernom šoku, 

keď sme prechádzali ich teritóriom, ale nedá sa deťom prikázať, aby boli ticho, 

keď s rozjarenosťou pobehovali sem a tam :-) 

A tak som si priniesla konáriky, a iné prírodné dary a doma si ich zakomponovala 

do jesennej výzdoby nášho domčeka.











8 komentárov:

  1. Krásně je u vás doma !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Váš domov je krásný a útulný. Líbí se mi podzimní dekorace.
    Měj pohodové dny.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné to máte. Za gaučem je vymalováno válečkem? Moc pěkné :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, valčekom pravým starým, ktorý mi požičal môj ujo, ktorý bol maliarom :-) Nechcela som tapetu, tak máme retro :-)

      Odstrániť
  4. Vždy se moc těším, co bude u tebe na blogu, když vidím, že je tu nový příspěvek a nikdy se nezklamu, u vás doma je to moc krásné a pohodička. Jak to děláš, že máš stále naklizeno?
    Zdravím a těším se na příště Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aaale, nemozem povedat, ze by sme mali doma stale upratane :-) musim nase decka stale prehanat, aby po sebe upratovali :-D :-D

      Odstrániť
  5. Ĺubi, je u vás krásně, útulno. Vše máš moc hezky doladěné, radost pohledět.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem Vám krásne všetkým za milé komentíky, som rada, že občas zavítate na môj blog, v poslednej dobe som toho mala veľa, tak som dlho nič nepridala, ale budem sa snažiť častejšie vkladať príspevky... Majte sa moc krásne...

    OdpovedaťOdstrániť