štvrtok 8. októbra 2020

Poklady z prírody

 Je tu jeseň, ktorá ponúka množstvo farieb, ale aj svoje prírodniny a poklady, 
ktoré žiadny stroj nevyrobí. 
A tak keď nakombinujem rôzne konáriky, sušené kvietky, mach a gaštany 
mám po celý rok zaručené, že stôl neostane prázdny keď už vonku nič nebude kvitnúť 
a vôňa leta a prírody ostane v nich aj cez zimu...
Vytvorila som si takúto lesnú poličku :-)
Náš Samko mi vyrezal hríbiky, som si ich namaľovala, na konáriky zavesila keramických vtáčikov a parožtek od bráška poľovníka...
Každý rok si robievam z machovky jesenné lampášiky - na svetielka na baterku jednoducho 
nastokám jednotlivé kvietky a jesenná dekorácia je na svete :-)

Samko v dielni vyrobil takýto kýblik. 
Všetko, čo vyrobí beriem:-) a tak si našiel svoje čestné miesto 
na malom stolíku na verande a v ňom sušený kvet hortenzie...


Levanduľovááá...






Veľkú kyticu statice mi darovala jedna pani od nás z dediny.

Dalo by sa ešte veľa naaranžovať, so šípkami, šiškami...len som pofotila v rýchlosti 
čo máme doma doneseného z prírody, ale fantázii sa medze nekladú 
a dúfam, že sa mi vonku rozrastú hortenzie 
a budem si môcť raz uviť veeľký veniec z jej kvetov...
Prajem Vám krásne jesenné dníčky...

4 komentáre: