pondelok 26. septembra 2022

Keď má dievča 18

V sobotu som pripravila výzdobu na oslavu 18 pre Karolínku. 


Poprosila ma o to jej maminka. Že má rada romantiku, ruže...
Snažila som sa teda vniesť romantického ducha aj do miestnosti, kde sa oslava konala. 


Svokor mi vyrobil krásny drevený rebrík, ktorý chcem využiť na vystavenie mojich 
výrobkov, ale aj na oslavy.  Výborne sa mi sem hodil. Našli si na ňom miesto fotky, 
rekvizity na fotenie, lampáše, váza s kvetmi a tiež fľaša, do ktorej hostia vhadzovali odkazy 
alebo priania pre oslávenkyňu. 
A každý, kto odkaz napísal, si potom mohol zobrať lístok na malú tombolu, 
ktorú potom losovali.


 
Staroružová, biela a trošku čierna farba boli hlavnými farbami výzdoby. 
Na stole som rozmiestnila vázičky s citátmi  v rámikoch, sviečky a každý hosť mal 
na svojom tanieri malý darček vo forme magnetky so svojím menom. 







Keďže dostať u nás v obchodoch vlajky, alebo girlandy v jemných odtieňoch bielej alebo 
ružovej je problém, vlajky som vyrábala z papiera. 
A tak vzniklo spolu s metrovými balónmi pozadie na fotenie. 



Vlajky a svetielka na strope umocnili celkovú atmosféru. 


Doteraz som robila výzdobu na oslavy iba také naše, rodinné. 
Tak som veľmi rada, že som mohla vyzdobiť aj túto a že boli všetci spokojní :-) 
To je pre mňa tá najlepšia odmena :-)


6 komentárov:

  1. Moc povedené, příjemné prostředí !'
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lubico, vás by měli ukazovat národu, jak má rodina vypadat a fungovat. Holčině vše nejlepší a krásný start do dospělého života. Hodně zdraví všem, Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lubico, vás by měli ukazovat národu, jak má vypadat a fungovat rodina.
    Holčině přeji vše nejlepší a bezchybný start do dospělého života a hodně zdraví všem.
    Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je nádhera. Věřím, že si slečna oslavu užila.
    Lubi, přeji hezké dny. D.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lubico, zdravím. To je jak na svatbě, krása ! Určitě se to muselo líbit, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne a jemné - presne ako rodina, ktorá oslavovala 👌🩷

    OdpovedaťOdstrániť