nedeľa 23. októbra 2022

Vidiecke bývanie vo vinohradoch

 

Dnešný príspevok je viac menej nie môj. 
Ale píšem ho pre inšpiráciu. 

O milej návšteve u našich priateľov v novom domčeku hore na kopci vo vinohradoch. 
Je to splnený sen s prekrásnym výhľadom na široké okolie a úžasnými západmi slnka. 
A doňho môj manžel vyrobil bielu drevenú vidiecku kuchyňu, trámy na strope, 
schody a iné doplnky. 
Majiteľka si ho doplnila a stále zútulňuje krásnymi starožitnými kúskami. 

Poďte pozrieť...

















10 komentárov:

  1. Ahoj Lubico, Tvůj muž je úžasně šikovný ! To je výhra, mít takového řemeslníka doma. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj to ano, Lenka, je veľmi šikovný, som rada, že ho mám :-)

      Odstrániť
  2. Nááádhera! Manžel je fakt šikula :-) . Ta polička na kořenky mě uchvátila !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to nádhera. Manžel má zlaté ruce, jako vy.Nic hezčího než váš byt a tato kuchyň jsem ještě neviděla.Blíží se vánoce, moc se těším na fotografie vašich vánočních dekorací. Věra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Věrka, ďakujeme veľmi pekne. Veru aj ja sa teším, ako budeme ozdobovať, Vianoce milujem, a tento rok máme nové schody, tak sa teším, že budeme mať na nich girlandu so svetielkami a ozdôbkami...

      Odstrániť