piatok 29. decembra 2023

Naše sviatky

Vianočná výzdoba je u nás každý rok v červenej farbe - nemôžem si pomôcť  :-)  
A tak za tie roky si postupne dopĺňam rôzne ozdôbky ručne robené, ktoré som sama vyrobila, 
alebo kúpila na vianočných trhoch od šikovných ľudí, či dostala ako darček. 
Biele háčkované ozdôbky rôznych tvarov, drevené, sklené, šité, vyšívané - 
- majú pre mňa veľkú cenu, keď viem, koľko je s tým práce a teším sa, keď ich môžem 
v advente vytiahnuť z veľa krabíc, v ktorých sú celý rok schované 
a dekorovať ich do nášho domčeka. 
A keď sa zídeme celá rodina, tak sa dom naplní a je všade veselo. 
To mám veľmi rada... 
Potom stiahneme plátno a pozeráme večer rozprávky a vianočné filmy, 
pri ktorých veľmi rýchlo miznú vianočné koláčiky, či misy s ovocím. 
Kým každý večer vypnem posledné svetielka a sfúknem všetky sviečky 
a dom sa ponorí do noci, 
ďakujem Bohu za to všetko, čo nám dáva...












Polnočná omša v našom kostolíku...














7 komentárov:

  1. Lubico, nad těmito snímky vašich Vánoc se kochám. Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý podvečer,u Vás je to vždy veliká nádhera.V kteroukoliv roční dobu.I ten regál s dobrotama v zavařovacích sklenicích byl parádní.Vánoční Andělka je krásná,tu jste šila sama?Děkuji Jitka.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem krásne za milé slová...to som si urobila radosť a anjelku som si objednala od jednej pani z netu. Mám od nej aj takú ružičkovú, ktorú si dávam cez leto. Ja neviem šiť :-) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A myslíte,že bych mohla poprosit o kontakt? Děkuji Jitka.

      Odstrániť
    2. Odpisujem až teraz :-) Kľudne pozrite, tu je predajný obchodík tej pani: https://www.sashe.sk/Bavlnenydomov

      Odstrániť
  4. Už jsem se dlouho těšila na fotky Vašeho krásného domova.Cítím z nich teplo a pohlazení po duši. To je prostě domácí štěstí. Přeji Vám i celé Vaší rodině hodně zdraví ,štěstí a spokojenosti v novém roce.Věra😊❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné fotky, krásná vánoční atmosféra !
    Přeji klidné poslední dva dny tohoto roku a v tom novém přeji jen všechno dobré !
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť