nedeľa 18. februára 2024

Pletenie venčekov


Počkala som si na teplejšie februárové dni a postupne som sa dala do pletenia venčekov. 
Pred domom máme obrovské brezy a z ich konárikov podľa  rady od kamarátky, 
ktorá predávala úžasné prírodné vence na vianočnom trhu som to skúsila. 
Vpodstate je to veľmi prosté. 
Stačí na to hrniec a drôtik. 
Len som konáre ukladala dovnútra hrnca a potom ich zviazala. 
Naše mačiatka mi pritom pomáhali jedna radosť :-) 
A potom som vence ozdobila mojimi ručne maľovanými drevenými ozdôbkami. 
Tento raz som vytvorila vence na dvere a hniezdočká s vtáčikom, ako jarnú dekoráciu 
v jemných romantických farbách, aby navodili aspoň trošku jar, 
na ktorú sa určite už všetci veľmi tešíme...

















3 komentáre:

  1. Jako vždy, jsem z tvé práce nadšená, milá Lubico. Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná práce. Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé děkuji za tu vychytávku s tím hrncem,člověk se stále učí,obdivuji jak jste šikovná.Prostě nádhera.Alena z Jbc Čechy

    OdpovedaťOdstrániť