štvrtok 1. augusta 2024

Letná záhrada


Po dlhšom čase Vás zdravím, milé žienky! 

Viem, že som sem dlho nič nenapísala. 
Každý deň so sebou prináša toľko nových vecí!! 

Tak sa s Vami podelím aspoň o fotky z našej jarnej a letnej záhrady. 
Pribudla nám polica s modrými smaltovanými hrncami, manžel spravil zrkadlové okno, 
s mojimi dievčatkami sme vyrobili dedinku, 
niečo som si na jar presadila, niečo prisadila, veď to poznáte. 
Rýľ, gumáky, kýbel a rukavice sú bezpodmienečnou výbavou každej záhradníčky :-)
Hrach, cesnak a cibuľa už sú dávno pozbierané, 
vykopávame výborné zemiaky a koreňovú zeleninu, 
cuketová sezóna je v plnom prúde 
a chlieb s masťou a rajčinami sú tou najlepšou pochúťkou na letnú večeru.
Marhule nám po mnohých rokoch nezmrzli, tak som spravila džem a parené buchty konečne.
Zaváracia sezóna začala čerešňami a skončí niekedy na jeseň. 
Teraz je veľmi sucho, tak polievame našu záhradu pred domom, vo dvore i za dvorom. 

Ale jednu vec som si uvedomila, keď sme sa vrátili z dovolenky. 
Že svet má nádherné miesta, ale môžme ich vidieť len na chvíľu. 
Zato domček a záhrada - v nich prežívame drvivú väčšinu roka a je to požehnanie, 
keď sa tam môžeme vrátiť a užívať si to...

Majte krásne letné dni...

























4 komentáre:

  1. U vás je vše tak krásné a úhledné, moc ráda k tobě chodím. Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už jste mi tu chyběla. Je to krása se dívat na Vaše fotografie.😊 Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krása,krása,krása.A ten nádherný plecháček.Tak ještě jednou KRÁSA.Jitka.

    OdpovedaťOdstrániť