piatok 30. marca 2018

Vyšívaný jarný vankúš

Moja mamička v posledných mesiacoch vyšíva a šije šaty svojim vnučkám. Sú úžasné a krásne a keď bude leto, na lúke medzi kvietkami pôjdeme dievčatká odfotiť.
A tak ma napadlo, že by som mohla k nám do obývačky vyšiť týmto spôsobom jarný vankúšik.


Nakreslila mi vzor na papier, obkreslili sme ho čiernou fixou a tak som  si ho mohla obkresliť priamo na bavlnené biele plátno perom. Keďže boli tri týždne do Veľkej noci, bála som sa, že to nestihnem. Ale bola som milo prekvapená, ako rýchlo to ide. V každú voľnú chvíľku som v košíčku mala nachystanú výšivku a postupne som kvietok po kvietku vyšívala.
 
 Po večeroch keď už deti spali pri teplom bylinkovom čaji v mojej obľúbenej šálke som toho spravila najviac.
 

A tak o pár dní bol vankúš hotový. Teším sa, že som skúsila niečo nové, doteraz som vyšívala iba  krížikovým stehom.
 



 🌷🌷🌷

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára