pondelok 23. apríla 2018

Staronové poklady...



V nedeľu sa pri Holíčskom zámku konala Motoristická burza spojená s výstavou veteránov. Táto burza má niekoľkoročnú tradíciu a je 2 krát do roka. Keďže to máme hneď za kopcom a manžela bavia takéto technické akcie, chodievame sem celá rodina. Samozrejme keby to bolo len o strojoch a technických dieloch ma sem nikto nedostane😊.
No pretože sa mi páčia staré veci, a kde - tu sa našli aj predajcovia, ktorí ponúkali popri svojich moto veciach aj iné rôzne (ne)potrebné veci z povaly, zakaždým som si nejaký kúsok našla a s dobrým pocitom odniesla domov. A tak keď sa zamyslím nad tým, koľko pekných vecí za babku už z týchto motobúrz mám doma, tak ma to teší:-)
 


 
Ale tento rok to bolo úplne najlepšie. Myslím, že sa ešte nestalo, aby sa tu stretlo toľko predajcov a toľko porcelánu, keramiky, starých vecí do domácnosti a záhrady povedľa dielov na motory a rôznych súčiastok. Od rána bolo na čo pozerať a preberať, že som ani nestihla pozrieť výstavu veteránov na nádvorí zámku. Konečne som zohnala taniere z anglickej kameniny, ktoré som si veľmi chcela kúpiť na stenu do jedálne. Do zbierky mám srdiečkovú formu, do vitríny karafu s pohárikmi na víno a za pár centov staré plechové formičky z ktorých ešte neviem čo spravím: možno ozdoby na stromček? Uvidím. A staré noty na dekorácie a retro pohľadnice. Tiež staručkú oprýskanú lyžičku s peknou ornamentovou rúčkou. Keď ju vyčistíme, bude krásna v cukorničke.
 





 
 Popri mojich troch deťoch som mala čo robiť, aby som to celé prešla, ale hneď na začiatku som im kúpila jedlo, Julianku som zabavila pri starých retro hračkách, ktorých tam tiež bolo dosť a nakoniec sa aj tak uspokojila s veľkým gaštanom, ktorý si našla v tráve.
 


 
Doobedie ubehlo ako voda, ja som bola nadmieru spokojná s nákupom, deti ešte vyskúšali všakovaké preliezačky pri zámku a moje nové poklady mi manžel doviezol autom domov, keďže v kočíku by prevoz neprežili😊.
 

 
Ďalšia motoburza bude zasa na jeseň...a už viem, čo si tam pôjdem vyhrabať: potrebujem staré kovové úchytky na debničku...a...ešte všeličo iné...😊😊😊

1 komentár:

  1. Kdo by to byl řekl, že na motoburze bude tolik úžasných pokladů. Já bych tam hledala jen náhradní díly a ono je tam i spoustu zajímavostí do domácnosti. Nádhera.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovedaťOdstrániť