streda 26. septembra 2018

Jesenné ťahy štetcom

Keď som bola ešte malé dievča a boli sme na návšteve u môjho deda, dal mi do ruky krabičku s olejovými farbami a povedal: "Já už jsem moc starý, teď maluj ty!"
A tak som to skúsila.
Za tých pár rokov, čo už prešlo, som toho nenamaľovala veľa a potrebujem sa učiť správne techniky.
Ale mojím snom je mať doma na stenách veľa obrazov - ručne maľovaných. 
Niektoré mám darované, kúpené a niektoré som si namaľovala sama.
Naposledy pred rokom, keď sme prerobili chodbu a verandu a pozerám, že máme prázdnu jednu stenu, tak som namaľovala tento jesenný...

Zátišie s jablkami som maľovala už dávno - vlastne v to isté leto, keď som sa vydávala.
Páni! Je to už jedenásť rokov! Veľmi sa mi na internete páčil a tak som ho použila ako predlohu. Potom niekoľko rokov stál odložený a čakal, až si prerobíme dom
a nájde si niekde svoje miesto - v našej jedálni.
 Aj tieto už majú svojich majiteľov...
Maľujem podľa predlohy, ale až dozrie čas, prenesiem na plátno svoj vlastný pohľad na svet:
kvety, prírodu, seba...

7 komentárov:

  1. Lubico, jsi opravdu šikovná, obrazy jsou nádherné. A našla jsi jim krásná místa, na kterých skvěle vyniknou.
    Přeji příjemné dny. D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné obrázky, moc hezky maluješ. Ten s podzimní tématikou je kouzelný.
    Měj se hezky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem Vám! občas ma chytí múza:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to neskutočný dar dokázať namaľovať takéto nádherné obrazy. Obdivujem tvoje nadanie.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj,Lubka,ty si šikulka,jablíčka jsou jak od některého z holandských mistrů.
    a jak se chystáš na velikonoce? my budeme mít se scholou jedno vedení křížové cesty.a už abysme začaly chystat nějaké písničky,protože čas kvapí,tak ať nejsme jak ty panny s lampami....přeju hezké jarní dny a mávám na Záhorí,Helena. a to cos měla v minulém příspěvku je prostě nádhera-nemám slov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moc :-) My sme uz mali krizovu cestu pre deti, kamarat hral na gitare a manzel na harmonike. NAsla som na nete taku peknu, na zamyslenie pre deti aj pre rodicov. Ale so scholou to musi byt krasne. Aj Tebe krásne dníčky...

      Odstrániť
    2. šak sem Ti to napsala na starší příspěvek-já su trdlo.....také ste šikovní,všeci,pá,Helena.

      Odstrániť