utorok 23. októbra 2018

Jeseň u nás


12 komentárov:

  1. Máte domeček krásně zařízený. Moc se mi líbí skleník s porcelánem.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Ruženka, mne sa veľmi páči porcelán - nemôžem si pomôcť. Ten brúsený, karamelovej farby som si kúpila z mojej prvej výplaty pred veľa rokmi :-) Chcelo by to väčšiu vitrínku, mám to tam dosť natlačené :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lubica, moc se mi u tebe líbí..a taková hezky něžná podzimní dekorace!!
    Měj se moc hezky a posílám moc a moc pozdravů!! Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ľubka, krásne..počuj, ty by si sa mohla normálne profesionálne venovať zariaďovaniu, dizajnérstvu:). Máš nato talent:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooo ďakujem :-) ale toto je môj štýl a fakt neviem, či by som vedela navrhnúť interiér v nejakom inom štýle podľa želania:-) Asi ostanem pri vyrábaní ozdobiek :-D

      Odstrániť
  5. Dobré ránko,moc hezké....čisté,rovné linie. je vidět,že máte cit a vkus.
    doufám,že vložíte fotečku s adventní výzdobou,nezadržitelně se nám to blíží...
    se scholou začneme nacvičovat na vánoce nějaké písničky.a co Vy,budete zdobit kostelík? těším se na další příspěvky. z Moravského Slovácka zdraví a pěkný čas přeje Helena.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Helenka, Vianoce sú pre mňa najkrajším obdobím v roku, vyrábam drevené ozdoby už od jari a teraz finišujem. Teším sa adventné zdobenie a Vianočný čas. Už veru je najvyšší čas aj s nacvičovaním kolied - v schole máte aj menšie deti, či dospelí? My budeme asi s mladými a deťmi nacvičovať Jasličkovú pobožnosť - takže už by sme mali začať :-) Prajem Ti všetko dobré...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lubica, moc se mi u tobě líbí..a taková hezky něžná podzimní dekorace !!
    Měj se moc hezky a posílám moc a moc pozdravů !! Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dostala jsem se na Tvůj blog.Moc se mi líbí, zaujal mne.Sudičky Tě obdarovaly tvůrčím talentem. Především vládneš štětcem. Ale i to ostatní je moc hezké, milé, vkusné. Hned si Tě dám mezi oblíbené blogy.
    Měj se moc hezky!
    Hanka z Podkrkonoší (http://www.bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ľubka, máš to veľmi pekné...z tvojho domova dýcha pokoj a dobrý vkus. Dnes som objavila tvoj blog, tak idem po ňom trošku posurfovať :-). Prajem všetko dobré.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dobrý deň, ja som Josef Lewis. Spoľahlivý, legitímny a akreditovaný veriteľ. Poskytneme úvery všetkého druhu veľmi rýchlo a jednoducho, osobný úver, automobilový úver, úver na bývanie, študentský úver, podnikateľský úver, pôžička Inventor, konsolidácia dlhu. atď

    Získajte dnes schválené podnikové alebo osobné pôžičky a získajte finančné prostriedky v rámci toho istého týždňa aplikácie. Tieto osobné pôžičky môžu byť schválené bez ohľadu na váš kredit a existuje veľa šťastných zákazníkov, ktorí túto zálohu podporili. Ale dostanete nielen osobný úver, ktorý potrebujete; dostanete najlacnejšiu. Toto je náš sľub: Garantujeme najnižšiu sadzbu za všetky pôžičky s voľnými kolaterálmi.

    Snažíme sa ponechať pozitívny a trvalý dojem prekračovaním očakávaní mojich zákazníkov vo všetkom, čo robím. Naším cieľom je zaobchádzať s dôstojnosťou a rešpektom pri súčasnom poskytovaní najkvalitnejších služieb včas. Žiadne sociálne poistenie Požadované číslo a žiadna kreditná kontrola sa nevyžaduje, 100% zaručená. Ak máte záujem o úver a máte podvody, prosím, okamžite odpovedzte pomocou nižšie uvedených údajov.

    E-mail: progresiveloan@yahoo.com
    Volanie / WhatsApp: +16626183756
    Webová stránka: https://progresivefunding.wordpress.com


    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hľadám inšpirácie na zariadenie nového bytu a váš domov je pekný a útulný.

    OdpovedaťOdstrániť