utorok 27. novembra 2018

Retro drevené ozdoby

Tento rok som konečne vyrobila ozdoby, ktoré som mala v pláne už minulé roky,
ale nedostala som sa k tomu. Vždy sa mi veľmi páčili sklené retro gule 
a keďže ja vyrábam drevené ozdoby, tu je výsledok. 
Tvary som sa snažila zachovať a dala som im taký moderný nádych - 
- červeno biele a strieborno biele...





Sestra šila ozdôbky z kolekcie Scandi Christmas - veľmi sú krásne a hodia sa k tým retro... 



 V týchto farbách som vyrobila aj drevených jeleňov - a do budúcna by bola k nemu pekná srnka so srnčekom - to sa ma už jedna pani pýtala, či nerobím jeleniu rodinku :-) Je to také zimné, aj u nás, hneď ako sa zozimí, vidíme na okolitých poliach celé stáda srniek...

A keď bude dobre mrznúť, korčule s teplou kožušinkou zahrejú na potulkách po zamrznutom rybníku... Zatiaľ ale čakajú doma...:-)




3 komentáre:

  1. Lubico, jsi hodně šikovná, smekám. Obdivuji, co vše zvládáš a jak krásně maluješ. Všechny tvé výtvory jsou úžasné.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ľubka, wau...to je nádhera. Veľmi vkusné a ekologické.

    OdpovedaťOdstrániť