pondelok 17. decembra 2018

3. adventná nedeľa - radostná


 Tretia adventná nedeľa sa nazýva aj nedeľou radostnou. Má to znamenať, že advent sa kráti a radosť zo slávenia sviatku Narodenia Pána sa nezadržateľne blíži. 
Aj ja som si uvedomila, že prežívam radosť. Hoci v poslednom období som toho mala veľmi veľa, nakoniec to dobre dopadlo, darčeky mám zabalené, pripravené, dokonca som už aspoň niečo napiekla, domček máme vyzdobený, len stromček chýba, ešte pomôcť deťom s ich darčekmi, ktoré sami začali chystať pre druhých a a a...vlastne je toho veľa, čo by som ešte rada stihla. 
Ale nad tým všetkým pozlátkom a čarom Vianoc je niečo oveľa dôležitejšie. 
To, že Vianoce chceme prežiť spoločne, s radosťou a hlavne vďačnosťou 
Tomu, ktorý za to všetko môže. Za to, že sa kdesi pradávno v malej betlehemskej maštaľke stal Boh človekom a dal ľuďom dar najväčší na svete - naše vykúpenie. 
V obývačke máme na stolíku položený košík, do ktorého každý večer deti vkladajú pierka a premýšľajú, čo dobrého za ten deň spravili a tak sa košík pomaly plní mäkkými pierkami z dobrých skutkov a na Štedrý deň doňho položíme sošku malého Ježiška. 
Dúfame, že bude mať mäkkú postieľku...


Prajem naozaj všetkým, aby ešte tých pár adventných dní sme mali v srdci radosť a potom budú pravé Vianoce...

3 komentáre:

  1. Ľubka, ten zvyk s pierkami je úžasný, nádherná myšlienka. Ešte mám otázku, kde si zohnala ten super stolček...Aj Tebe prajem pokojné prežitie adventných dní.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj Moni, nápad s pierkami a Ježiškom mám od mojej svokry, oni to s deťmi takto robili:-) No a stolček vyrobil môj manžel - je šikovný stolár :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zvyk s pírky neznám a moc se mi líbí. Užívej si adventní dny.

    OdpovedaťOdstrániť