piatok 21. decembra 2018

Izba plná anjeličkov...

Predvčerom mi prišlo povlečenie, ktoré som objednala dievčatkám do izby od firmy Darré. 
Motív navrhla Monika, ktorá má krásny blog http://unasnakopecku.blogspot.com/.
Vlastne som sa v tomto blogu nechala inšpirovať týmito milými obrázkami, a s Juliankou sme dnes dopodrobna skúmali, ako sa na jej čistých voňavých perinkách aký anjeliček smeje, či spí, či má kudrnaté vlásky, alebo v copíkoch a či má na šatôčkach srdiečko, alebo hviezdičku.  
Zopár anjelikov je aj na stromčeku, alebo na poličke. 
Vlastne sa ani porátať poriadne nedajú, v tejto izbičke je ich naozaj veľa...






8 komentárov:

  1. Přeji děvčátkům sladké sny v andělských peřinkách a celé rodině kouzelné Vánoce. Monika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Děvčátkům se bude v peřinkách s andílky krásně spát. Mají krásný pokojíček.
    Přeji celé rodině krásné vánoční svátky. Růža

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ruženka, aj Tebe a Tvojej rodine želám krásne Vianoce - a ďakujem Ti za pozvanie do Domečkování, som rada, že sa poznáme - aspoň takto, cez net :-)

      Odstrániť
  3. Andělské povlečení je moc krásné a holčičkám se v něm bude hezky spinkat. Koukám, andělíček, kam se podíváš. :o) Já jsem jimi také obklopena. A včera jsem dostala dalšího, tentokrát skleněného.
    Lubico, přeji pohodový víkend. D.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj moja švagriná má doma veľa anjeličkov - ona ich zbiera. Ani ma nejako nenapadlo, že ich tam tie naše dievčatká majú toľko v izbičke a tie perinky to úplne dotiahli :-)
    Dáška, prajem aj Tebe krásny predvianočný víkendík a nádherné Vianoce!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásný pokojík! Povlečení mu moc sluší a holčičkám se určitě krásně spí.
    Hezký zbytek Vánoc!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hani, ďakujem za milé slová! Aj Tebe krásne sviatky ešte prajem :-)

    OdpovedaťOdstrániť