nedeľa 25. augusta 2019

Bylinkáč

Do kuchyne mi pribudla nová potrebnosť. 
Vyrobila ho šikovná kamarátka Meryema a mne hneď učaroval, pretože má veľa háčikov, 
tak na ňom môžem sušiť veľa levanduľových kytičiek naraz. 
Teraz, na konci leta si na ňom našli miesto zelené keramické zvončeky z mojej zbierky. 
Ozaj - ešte som to tu na mojom blogu nespomenula, ale zbieram zvončeky. Už pár rokov. 
Nemám ich ešte všetky spočítané a niektoré ešte čakajú v krabičke na vhodné miestočko. 
Tieto zelené sa mi do kuchyne veľmi hodia. 
A bylinky ju prevoňajú...





7 komentárov:

  1. Ahoj!Zdravím na Slovensko!Taky sbírám zvonečky-momentálně jich mám asi 1300 ks.A Ty?Pochlub se-ukaž,prosím ,fotečky.Přeju krásný den!Zdena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uuuuha, Zdenka! No to je sila, ze ich mas uz tak vela! Ja myslim, ze moja skromná zbierka je tak do 40 kuskov :-) My stale dorabame dom, tak ich pomaly vytahujem z krabic a davam, kde sa mi hodia a pacia. Urcite sem hodim fotky zvoncekov, len co ich trosku nastajlujem. Ale Ty mi ukaz Tvoju zbierku na fotkach! To by som sa velmi rada pokochala! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ĺubi, úžasná potřebnost, také se mi líbí. Krásně se Ti do kuchyně hodí.
    Měj prima dny. D.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moje sbírka zvonečků je také skromná, čítá asi kolem 40 kousků. Moc se mi líbí Tvoje zvonečky zavěšené společně s bylinkami.
    Měj se hezky. Růža

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem, Ruženka! Zatiaľ som zvončeky mala schované v krabici, a už sa ma viacerí pýtali, prečo ich nemám vyložené. Tak im pomaly hľadám miestočká po dome. Chcem ich mať vyložené nejako tak decentne ale aby ladili :-) tak postupne..

    OdpovedaťOdstrániť