štvrtok 5. decembra 2019

Môj nový Ateliér


Pred pár týždňami sme sa dali do prerábky poslednej miestnosti v zadnej časti nášho domu. 
Boli tu uložené všetky krabice, potrebné i (nepotrebné) veci, 
manžel tu mal dočasnú kanceláriu a ja dielničku. 
Už sa tu poriadne ani nedalo pohnúť. 
A tak som sa dala konečne na neľahkú úlohu. 
Všetko postupne vytriediť, vyhodiť a naplánovať. 
Vysekali sme novú elektriku, prišli murári, oškrábali staré steny, natiahli nové omietky 
a začala sa tá lepšia  časť - maľovanie. 
Veľmi som chcela niečo iné. Iné zariadenie, než aké máme v dome, iné farby, iný štýl. 
Ale zasa nie úplne moderný, ktorý by bol mimo celkového vzhľadu interiéru 
v ostatných miestnostiach. 

Známy, ktorý je maliar nám požičal veľa rôznych vzorov valčekov a pustili sme sa do toho. 
Teda môj manžel. Hundral pri tom, že si v živote nemyslel, že bude niekedy
valčekovať stenu!


Položili sme novú podlahu, lišty a izba bola krásna čistá. 
Na rad prišiel nábytok. Moju lásku k starým veciam som tu teraz mohla využiť. 
V prvom rade som nechcela vrážať veľa peňazí do zariaďovania, 
ale pritom som tu chcela mať všetko tak, ako by sa mi to páčilo. 
Takže som si spomenula na staré drevené dvere, ktoré už pár rokov stáli opreté v šope 
a na moju prosbu ich chlapi neporezali:-)

 

Z dvoch som si krásne vedela predstaviť boky na pracovný stôl...



...a tie tretie - bude z nich retro vešiak!



Starý nočný stolík sme tiež trochu opravili a nastriekali na bielo.


Drobnosti ako úchytky, boxy, konzoly, stoličku a iné sme kúpili v IKEA. 
Nikdy by som si nemyslela, že budem mať čierne svietidlá, ale myslím, 
že sa sem veľmi hodia.

Ďalšou veľmi potrebnou časťou izby je rolldoor.  Vmestili sa mi tam všetky krabice, boxy 
a všeličo na tvorenie a najlepšie na tom je, že to tam všetko zavriem a v izbe je poriadok :-) 
Tiež tam mám tlačiareň pekne schovanú a nezavadzia mi na stole.




Táto stará mašina je pamiatka po manželovej starenke.



Som strašne rada, že mám už svoju pracovňu a svoj priestor na tvorenie, 
lebo doteraz som tie moje drevené ozdôbky maľovala v kuchyni 
no a  v jedálni som to mala porozkladané! 
Teraz mám všetko na svojom mieste.


Ďakujem môjmu trpezlivému šikovnému zlatému  manželovi, že venoval toľko času tomu, 
aby môj nový ateliér  obsahoval všetko, čo som tam potrebovala mať
a do detailu všetko dokončil.♥♥


3 komentáre:

  1. Máš překrásnou pracovní místnost. Ta rolovací skříň je úplně úžasná. Babi Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Po čase jsem nakoukla co je u vás nového a vidím, že máš novou a krásnou pracovnu. Takový pokojík jen pro mně by se mi moc líbil. Růža

    OdpovedaťOdstrániť