štvrtok 2. júla 2020

Háčkované prestieranie

 Nedávno som pri prehliadaní facebooku natrafila na fotky od jednej pani, 
ktorá háčkuje prestierania. 
Hneď ma to zaujalo, v rôznych farebných prevedeniach, a krásne rovnaké a pevné. 
Už dlhší čas nemôžem prísť na chuť tým našim plastovým prestieraniam z obchodu. 
Preto som si ich objednala a takto krásne vyzerajú u nás v jedálni na prestretom stole...
Sú uháčkované z macramé šnúrok, majú svoj lesk a dobre držia tvar 
a ešte k tomu som dostala milý darček - osem podšálok. 

 Tak sa tešííím, že máme doma niečo nového pekného... :-)




8 komentárov:

  1. Krásne a vkusné prestierania, krásne vyniknú na stole :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tiež sa mi na prvý pohľad zapáčili :-)

      Odstrániť
  2. U vás je hezky, útulno. Vždy. Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkné prostírání. Vždycky obdivuji, jak to máte doma hezké a útulné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ruži, ďakujem krásne...tak máme to zariadené podľa môjho, ale hlavne vďaka manželovi, ktorý všetky nábytky, dvere a pod. vyrobil :-)

      Odstrániť
  4. Moc krásné prostírání jsi koupila, taky se mi líbí. A jak píše Růženka, doma to máte hezké a útulné. Jak to děláš, tři děti, manžela, dům a ještě hezky uklizeno. My zrovna teď děláme seno, a to jsem kousky sena našla i v ložnici.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, urcite to nemame upratane takto stale - musim deti nahanat kazdy den, aby upratovali po sebe. A my prave betonujeme, tak strk skripe pod nohami pomaly aj v kuchyni:-) Ale co! Kazdy den to prebehnem handrou a je to. Hlavne ze sme zdravi a mozme pracovat a nieco noveho budovat :-)

      Odstrániť