sobota 11. júla 2020

Remeselný jarmok v Skalici

Dnes sme sa so sestrou, neterou a švagrinkou vydali na remeselný jarmok do Skalice.
Tešila som sa sem veľmi, lebo od zimy som kvôli karanténe
na žiadnom takomto podujatí nebola
a nutne som potrebovala kúpiť niečo pekného do nášho domčeka☺☺.












Tak som si priniesla džbánik do kuchyne na kvety
samozrejme ďalší zvonček do zbierky
makovú panenku
a od sestry toto krásne keramické srdiečko na pamiatku.
Ale hlavne sme sa pokochali prekrásnymi ručne vyrobenými umeleckými dielami.
To mi vždy pripomenie: že Boh ľudí stvoril na svoj obraz. A On je kreatívny a preto aj ľudia sú obdarení darmi a kreativitou a preto je na svete toľko nádherných vecí...

5 komentárov:

  1. Keramiku mám moc ráda a určitě bych si také vybrala zvoneček do sbírky a makovou panenku, je kouzelná. Moc se mi líbí i džbánek, který sis vybrala.
    Měj krásné dny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ruži, to verím, že by si si tam vybrala aj Ty - máš doma veľa pekností, čo pozerám z Tvojho blogu - a teší ma, že sem chodievaš ku mne na návštevu môjho blogu... Maj sa krásne! Ľubica

      Odstrániť
  2. Krásné zápichy byly ke koupi na jarmarku, vybrala bych si!
    Připomněla jsi mi naši návštěvu Skalice loni na podzim.
    Hezkou neděli přeji. Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jiřinka, ešte veľa vecí krásnych by som brala z tohto jarmoku. Podobné zápichy som si kúpila v Tihany minulý rok, tak som aspoň odfotila. Tešila som sa, že tam bude môj obľúbený pán so záhradnou keramikou, ale nebol :-( Tak aspoň drobnosti pre radosť som si kúpila :-). No a čo sa týka Skalice, tak tento rok zapratali celé námestie na celé leto akýmsi dreveným plotom, búdkami a slnečníkmi - na rôzne víkendové akcie, ale vyzerá to hrozne, musím povedať. Takže som bola šťastná, že som odfotila aspoň farskú vežu bez ujmy:-)

      Odstrániť
    2. My jsme se loni podívali jen do Skalice a do Holíče, ale vzpomínám na to s potěšením. Holíč jsem totiž moc chtěla vidět, především tamní zámek.
      Pozdrav letí za vámi Jiřina z N.

      Odstrániť