štvrtok 25. novembra 2021

Snehuliačikovanie


Kde sa vzal, tu sa vzal,
pri záhrade ráno stál.
Čiapku sivú, hlavu krivú
a fajku Vám v ústach mal.

V košieľke, neborák,
čože je to za panák?
Zasmiala sa mladá chasa,
jáj, veď je to snehuliak!


V našich krajoch patrí snehuliak neodmysliteľne k jedným zo symbolov zimy. 
Myslím, že úplne každý raz staval zo snehu snehuliaka podľa svojej fantázie.  
Ja som týchto mojich "postavila" z drevenej preglejky. 
Aspoň sa neroztopia :-) 
A určite rozžiaria tváričky detí ale i dospelých, 
keď ich zbadajú medzi množstvom iných ozdôbok na stromčeku...



Takto som ich postupne namaľovala...



Ale snehuliaci nemusia byť len drevení, sestra ušila takéto nádherné vankúše...



alebo mikulášske čižmičky...


a teplučké rukavičky...


vrecúška na Mikulášske balíčky alebo vianočné darčeky...


Mladšia sestra zasa vyrába snehuliakov z hlinených kvetináčikov...







Kamarátkina mam zasa vyrába pletené venčeky a vytvorila takúto zimnú rozprávku:


A v neposlednom rade, snehuliaci na papieri...ako milé vianočné pohľadnice...


Tak toto je moja vianočná snehuliačiková kolekcia, 
ktorú si môžete medzi množstvom iných vianočných ozdôbok 
pozrieť alebo nakúpiť v mojom obchodíku bubatko

Veľmi dúfam, že tento rok nejaký sneh napadne. 
Keď vidím moje deti, ako sa doslova každý večer modlia aby napadol sneh, 
veľmi by som im to priala. Veď každý uznáme, že pohľad na padajúce vločky snehu 
a biela krajina má svoje čaro a nádheru...





4 komentáre:

  1. Ĺubi, krásně tvoříte, jste všechny moc šikovné. U nás by podle předpovědi počasí mělo zítra sněžit, tak uvidíme, jestli to vyjde.
    Přeji Ti krásné dny.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lubi, ty jsi šikovná, máš můj obdiv už dlouho.Tak to je opravdu vydatná kolekce zimních motivů a jste - celá rodina - krásně tvořiví. Hned bych si k tobě zajela vybrat.
    Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lubico, ahoj. Panečku, to je sněhuláků! A všichni jsou roztomilí, veselí, moc se mi líbí. Já mám taky ráda nasněženo na Vánoce a pro děti, na řízení auta už méně... Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je tedy opravdu krásná sněhuláková kolekce. Jsi a Tvoje sestry moc šikovné.
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť