streda 22. decembra 2021

Vianočné priania 2021


 
Tak, opäť je tu predvianočný čas, opäť sme mali v adventnom kalendári za úlohu 
vyrobiť vianočné priania pre našich blízkych, ako každý rok. 

Tentokrát deti dostali za domácu úlohu z výtvarky vyrobiť vianočnú pohľadnicu, 
preto sme spojili potrebné s užitočným. 


Prvý obrázok som ručne namaľovala, naskenovala do PC, tam som ho upravila, 
vytlačila na ostatné pohľadnice a vyfarbovali sme ich.

Potom sme akrylovou namaľovali padajúci sneh.


Pamätám si, že keď som bola malá, nedali sa len tak ľahko kúpiť trblietky na tvorenie. 
Bola som šťastná, keď mi mamička dala staršiu sklenú guľu, kladivkom som si ju rozdrvila 
a mala som na obrázky ligotavé kúsočky. 

Teraz sme históriu zopakovali. Lepidlom sme naniesli kruh okolo obrázka, 
lyžičkou rozdrvený sklený prach na to posypali a naše tohtoročné pohľadničky dostali 
pravý trblietajúci nádych Vianoc.





Vnútri prianie a vlastnoručné podpisy...


Aj každému z Vás, ktorí čítate môj blog, Vám jeden takýto vianočný pozdrav 
pomyselne posielam a z celého srdca Vám prajem, 
aby Vaše Vianoce boli plné lásky, radosti, pokoja a porozumenia...

Ľubica

5 komentárov:

  1. Ĺubi, pohlednice jsou opravdu nádherné. Jste šikovní.
    Přeji Ti krásné Vánoce, plné pohody, štěstí a radosti. D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vytvořili jste kouzelná vánoční přání. Přeji celé vaší rodině vánoce plné pohody a radosti. Do nového roku hlavně zdraví, lásku a štěstí.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lubico, přeju Ti krásné Vánoce, prožité s rodinou ve zdraví, lásce a pohodě. Přáníčka jsou moc roztomilá. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné pohodové vánoční svátky!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vytvořili jste krásná vánoční přání, moc hezká práce. Milá Lubico, přeji celé vaší rodině pohodové svátky a do roku 2022 hodně zdraví, štěstí a lásku.

    OdpovedaťOdstrániť