sobota 5. februára 2022

Malá domácnosť

V izbičke majú naše dievčatá kútik, kde sa nachádza kuchynka, chladnička, kolíska 
a stolík so stoličkami. 

Na Vianoce k tomuto všetkému pribudla práčka. 
Celú ju vyrobil manžel. 
Bol to môj nápad, ale takú originálnu vecičku som nečakala. Bolo to vianočné prekvapko 
pod stromčekom pre nás všetkých. 
Julianka bola celá bez seba, keď si ju rozbalila. 
Dá sa navoliť akože stupeň a naplniť a keď sa zapne, pri praní sa točí, svieti a vrčí. 
Bubon je z použitej plechovky na laky a tiež celú elektroniku tam manžel vymyslel. 


Má teraz obdobie, kedy sa celé mesiace stará o svojho plyšového zajka a teraz, 
keď jej Samko spravil aj sušiak na prádlo, má už komplet miniatúrnu domácnosť. 

Je to také zlaté... Užívam si to, keď počujem buchotanie riadikov, hukot tej malej práčky 
a veľmi dôležitú starosť o zajka, o ktorého sa dennodenne kompletne stará, ako mamička. 
A Anetka, aj keď má jedenásť, celé hodiny sa s ňou dokáže prehrať v tomto malom kútiku...



10 komentárov:

  1. Milá Lubico, to je něco tak úžasného, moc to tvým dětem přeji, že mají takové rodiče, jsem nadšená. Moje vnučky měly také spoustu věcí a jak si holky vyhrály. Krásné dny přeji vaší rodině. Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme, Jiřinka, no, je dôležité, aby mali to, čo ich baví a rozvíjali svoju tvorivosť a keď na to máme možnosti, tak je super, že sa to dá vyrobiť doma :-) Aj Tebe pekné dníčky...

      Odstrániť
  2. Ľubi, Tvému manželovi skládám hlubokou poklonu. Pračka je suprová!!! Děvčata mají nádhernou malou domácnost.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky, Jani, odkážem mu :-)))Krásne zimné dníčky...

      Odstrániť
  3. Ĺubi, máš nesmírně šikovného manžela. Moc se mi miniaturní domácnost líbí.
    Mějte krásné dny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ruži, ja viem, je hrozne šikovný, fakt mám dar, mať takého manžela :-) Maj sa krásne...

      Odstrániť
  4. Lubico, zdravím. Tak ta pračka je super !!! A manžel je borec, to mu prosím vyřiď. Hned bych si tam běžela vyprat a pohrát... Ani bych se z pokojíčka nehnula, to mi věř. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, Ty si presne ako moja maminka. Tá si priniesla k nám na návstevu svoje utierky, aby jej ich julianka v tej pracke oprala :-))) Snazila som sa, aby mali vsetko co potrebuju na to hranie. Chladnicka praska vo svikoch, to nie ako ta nasa ozajstna, ze stále zíva prázdnotou :-D

      Odstrániť
  5. No to je nádhera. Takovou krásnou domácnost mají holčičky ! Já bych si tam hned hrála s nimi. Jste s manželem oba moc šikovní, vnášíte krásno do života vašich dětí a také sobě.
    Příjemné dny, Lubico Tobě i celé rodině !
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je nádherné, holčičky mají štěstí, že mají takové rodiče ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť