utorok 10. apríla 2018

Jeden narcis


 
 
Konečne je jar a všetci si užívame slniečko. Keď poobede Julianka spinká mám pár hodín na prácu
v záhrade. Dnes som niečo presadila, očistila bylinkový záhon, keď za mnou pribehol Samko,
či si môže odtrhnúť jeden narcis. Som sa čudovala, načo mu bude jeden narcis, ale jasné, že môže.
A o pár minút prišiel za mnou a podal mi takúto krásnu kytičku. Úplne ma prekvapil!
Na chlapca, ktorý vyskladá takúto nádherku je to naozaj kus práce a veľa lásky, ktorá je do nej vložená. A presne toto sú chvíle, ktoré robia život nádherným!
A myslím, že ten jeden narcis úplne stačil na to, aby olemovaný modricami, ktoré  rastú na svahu za domom spolu s púpavami vytvorili dokonalú kytičku...
♥♥♥

Deti prinášajú na túto Zem kúsok Neba...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára