nedeľa 8. apríla 2018

Žihľavový čaj

S príchodom jari len čo začnú vyrastať mladé lístky žihľavy, ktoré máme hneď za šopou si každé ráno natrhám za hrsť a uvarím čaj. Každý vypijeme šálku. Ja mám veľmi rada bylinkové čaje a hlavne neochutené, a žihľavový by sa ani nemal sladiť. Nakoniec - podľa mňa má sladkastú chuť. Robím ho hlavne pre to, ako veľmi je zdravý. Túto čajovú kúru robím 3 týždne.
 
Doma mám knižku od Márie Trebenovej o bylinkách -  je pre mňa veľmi dôležitá: veľa krát, keď má niekto z našej rodiny nejaký malý zdravotný problém, dočítam sa, aký čaj je na to dobrý.
Ona v tejto knižke venuje žihľave osobitné miesto na 3 stranách.
Okrem liečivých účinkov pri určitých zdravotných problémoch je výborná na celkové prečistenie organizmu.
Takže je to výborný štart pre naše telo po dlhej zime, kde slniečka bolo málo a väčšinou sme boli vnútri.
 
 
 

🍵 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára