štvrtok 17. mája 2018

Divé maky



Na verande máme na jednej stene tri obrazy z divými makmi.
Ten najväčší maľovala moja mamička ešte v roku 1977, ja som si ho vypýtala a starostlivo uchovala do výbavy. Nový rám a damarový lak ho krásne oživil. Menší obraz tiež maľovala ale len nedávno a tiež mi ho darovala. Vyšívaný gobelín zasa robila moja svokra.
Páčia sa mi v dome obrazy a tieto mi pripomínajú obe dobré mamičky. Po celý rok.
 
Týmito  krásnymi červenými ale krehkými kvietkami sú vonku práve posiate celé polia.
 
 
 
Pred dvomi rokmi som si červené maky prvýkrát všimla v predzáhradke u jednej pani u nás v dedine. Vôbec som netušila, že sú aj záhradné s obrovskými hlavičkami. Nuž som si o ne poprosila.
Tento rok sa bohato rozrástli...






 🌸🌸🌸 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára