streda 29. augusta 2018

Prázdninové tvorenie

Keďže aj ja aj manžel máme viacerých súrodencov a jeho rodičia bývajú v malom domčeku vedľa nás, s príchodom prázdnin je u nás vždy veselo.
Vystriedalo sa u nás synovcov a neterí a spolu sme podnikali malé výlety po okolí na našom traktore, za ním vlečka plná detí a za vlečkou ešte kára - najatraktívnejšie miesto na jazdenie.
Aby sme niečo aj spolu vytvorili, a deti si to odniesli domov, tu je pár fotiek, ktoré som medziiným stihla cvaknúť...
S dedom si chalani vyrobili z dreva zbrane :-)
Pekný zvyšok prázdnin všetkým!!!

2 komentáre:

  1. Dětem se takové prázdniny určitě moc líbily. Krásně jste všichni tvořili, moc se mi líbí ty barevné domečky.Růža

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ruži, tie domčeky som videla tu http://unasnakopecku.blogspot.com/ a keďže manžel aj svokor sú stolári, dreva máme doma veľa, preto sme domčeky mohli tvoriť. Je to krásna záhradná dekorácia a teší ma, že to dievčatká bavilo :-)

    OdpovedaťOdstrániť