nedeľa 26. januára 2020

Bielenie škár v kuchyni

Tento príspevok je trošku taký pracovný. 
Keď nám murár obkladal zástenu do kuchynskej linky, kúpili sme bledú škárovačku 
ale nejakým spôsobom to bola tmavo sivá vnútri, tak už sme to s ňou dokončili, 
ale vôbec som nebola spokojná. Mala som pocit, že je to také technické 
a do vidieckej kuchyne sa mi to nepozdávalo. 
Tak som sa odhodlala, kúpila som fasádnu farbu a dala sa na to.
Štetcom som pretrela časť škár farbou a chvíľočku som počkala. 
Potom som vlhkou handričkou farbu z kachličiek zotrela. Ešte sivá prestupovala,
preto som počkala, až to zaschne a opäť som špáry prešla farbou druhý krát.
Keďže obkladačky sú celé glazované a lesklé, krásne sa to utieralo
a farba ostala len v škárach.
Keď druhýkrát farba poriadne zaschla,
suchou hubkou na riad som vyšúchala farbu na kachličkách.

Potom pretrieť dočista a práca je hotová. 
A ja som spokojná, kuchyňa je presvetlená a dokončená.

Pred a po...

 
 Stretla som sa s niekoľkými názormi, že tie škáry musím pretrieť veľmi opatrne, 
aby som nezafarbila obkladačky.
Manžel povedal, nech kúpim fasádnu vodou riediteľnú farbu,
tú som štetcom doslova napatlala, 
išla vyšúchať, potom umyť
a aj keď to chcelo dávku trpezlivosti, nebolo to nič hrozné.
😉


8 komentárov:

  1. Dobrý večer,ráda bych se zeptala na značku trouby,prozradíte?Děkuji.Jitka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rúra aj varná doska je Hotpoint ARISTON a som veľmi spokojná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobrá práca, aj ja si myslím, že v bielom vydaní to je krajšie.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádhera! sama bych takovou kuchyni brala Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Paaaani teda Ľubka som z vašho bývania nadšená, biela farba je úplne super. Prešla som si aj ďalšie príspevky. Pohľadnice, nápad mamky a vtáčiky... pohladilo ma to, človek ktorý si váži prácu druhých ma veľku cenu! Som veľmi rada že som tu na vašom blogu. Dedko bol veľmi šikovný, vyrabal pekne veci a nadherne maľoval, česť jeho pamiatke. Pozdravujem a prajem krasne dni.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ľubka výsledok vyzerá veľmi dobre. Šikuľka. Tiež som tak riešila kedysi kúpeľnu.
    S pozdravom Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ľubi, jsi šikovná, kuchyň vypadá úplně jinak. Tak jako větší, útulnější.
    Měj hezký večer. D.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja som si poprezerala cely vas album....vsetko prekrasne a tak utulne urcite si budem objednavat od vas na Velku noc.

    OdpovedaťOdstrániť