streda 5. februára 2020

Maľované domčeky

Po vianočnom tvorení a povianočnom oddychu som sa dala opäť na maľovanie domčekov. 
Skúsila som tentokrát taký modernejší ale pritom stále romantický štýl 
a zvolila som kombináciu bielej, sivej a čiernej farby. 
Hlavnou témou nie sú kvietky, ale srdiečka. 
Domčeky sú obzvláštnené drobuškými drevenými výpalkami v tvare venčeka a vtáčej búdky. Maľované sú z troch strán, takže vytvárajú priestorovú dekoráciu 
s tými najrôznejšími okienkami...




Ale nie každý to má doma zariadené v týchto farbách, 
preto som maľovala aj tie rozkvitnuté domčeky...

A veru v tejto zime nezime, čo panuje u nás na Záhorí sa už začínam tešiť na jar, 
na kvety a na záhradu...

4 komentáre:

  1. vytvorila si dve nádherné uličky! Pre mňa je č. 1 tá v sivobielej farbe :-)
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krásná práce, domečky mají i domovní znamení. To musela být piplačka. Ty druhé jsou vyloženě veselé, jarní, romantické. Jsou všechny tak nádherné. Dívám se na ně už tak dlouho, ale nemohla bych si vybrat jen některé. Musela bych mít všechny. Taky se moc těším na zahrádku, to je moje hobby. Moc pozdravů posílá Marta.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Překrásné domečky, Lubico!
    Je vidět, že je maluješ s láskou...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovedaťOdstrániť