nedeľa 4. októbra 2020

Jesenná nálada

Keď je jeseň vonku, tak aj u nás v kuchyni:-)
Mám veľmi rada aspoň občas malú zmenu aj u nás, preto som sa tešila, 
že si s príchodom jesene naladím aj moju kuchyňu. 
 Konečne som si ušila jednoduchý záves do kuchyne v zelenej farbe. 
                                      Na digestore si našiel miesto venček s ručne maľovanými 
                                                             jabĺčkami, dyňkami a hruškami. 
                                             Keramické hríbiky aj mini tekvičky zo záhradky. 
                                                        Jabĺčkovú chňapku šila moja sestra.
Bylinkáč sa výborne osvedčil a veľmi mi pomohol pri sušení rôznych kvetín i byliniek.

A na cínie nedám dopustiť. 
Sejem semienka priamo do záhonu v apríli a už takmer dva mesiace si ich dávam do vázičky, 
takže stále máme na stole čerstvé kvety...


5 komentárov:

  1. Máš krásnou kuchyň, útulnou.
    Přeji hezké podzimní dny.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veškeré zařízení, barvy a výzdoba nádherné, tam bych chtěla bydlet.Máš můj obdiv a ty to víš. Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem Vám všetkým veľmi pekne. kuchyňu si užívam každým dňom :-)

    OdpovedaťOdstrániť