štvrtok 24. decembra 2020

Sviatočná kuchyňa



Dnes, na Štedrý deň, keď ešte všetci spali som spravila zopár fotiek z našej kuchyne. 







Teraz sa už varí vianočná kapustnica, všetko čo treba na zemiakový šalát 

a pôjdeme obaľovať tresku na vyprážanie. 

Z pivnice sme priniesli mandarinky, pomaranče, ananás. 

Ale jesť sa môžu až po večeri, tak ako aj koláčiky či iné dobroty. 

Deti sa už tak tešia a my si s manželom len hovoríme, akí sú už veľkí... 

Veď najmladšia Julianka už má  5 rokov a pritom akoby to bolo nedávno, 

čo som si ju 21. decembra priniesla z pôrodnice...


Babička nám upiekla vianočku a koláče za čo jej veľmi ďakujeme :-)


Pekné chvíle predvianočné od nás zo Záhoria Vám želá 

Ľubica

8 komentárov:

  1. Tvá kuchyně je jedna z nejkrásnějších, co znám. Lubico, pěkné Vánoce a ať se štěstí a zdraví drží vaší rodiny. Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oo to ma tesi,ze sa Tinasa kuchynka tak paci,Jirinka,aj Tvojej rodinke vela zravia a lasky...

      Odstrániť
  2. Krásne sviatky prajem a veľmi sa mi u vás doma páči :-)
    P.s.- Aj môj syn sa narodil 21. 12., ale už má "9"...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No leti to fychlo,musime si tienase deticky uzivat kazdym dnom...aj Tebe,Adka krasne Vianoce

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Obdivuji vaši kuchyni, je prostorná a krásně svátečně nazdobená. Tam se Ti určitě dobře vaří.
    Přeji vám všem krásné sváteční dny.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Diky, Ruzi, ano, je super, miesta dosť na všetko varenie, pečenie, užívam si ju :-) Ešte som dostala do nej nejaké veci pod stromček, tak si ju ešte trošku vylepším :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máte nádhernou kuchyni,tam se jistě krásně vaří,stoluje s rodinou.A to je nejvíc.Přeju vám krásné sváteční dny.Marťa.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásná, přeji kouzelní svátky, Iva

    OdpovedaťOdstrániť