streda 23. decembra 2020

Vianočné priania 2020

 Tak ako každý rok, aj tento sme s deťmi vyrábali vianočné pohľadnice. 

Zvolila som techniku podobnú scrapbookingu. 
Deti strihali, lepili a aj písali prianie. 





Tešila som sa, že spolu pozdravy pôjdeme odoslať na poštu, 
ale v tohtoročnej situácii som ich bola odoslať len ja.
 Tiež sme sa zapojili do výzvy Vianočná pošta 2020 
- spravme Vianoce neznámym starkým v domovoch 
pod záštitou www.pohodovo.sk . 
Myšlienkou bolo potešiť ručne písanou pohľadnicou starých ľudí, symbol toho, 
že na nich niekto myslí. Po registrácii sme dostali tri mená s adresami 
a naše pohľadničky sme aj im poslali.

A ešte jedno moje prianie pre všetkých...



Nech Božie dieťa uzdraví celý svet,
našu krajinu,
naše rodiny
a srdcia každého jedného z nás...

Krásne a požehnané Vianoce 
Vám zo srdca želá 
Ľubica

3 komentáre:

  1. Krásné Vánoce přejí tobě, Ľubi, i tvým blízkým. A hlavně zdraví. To potřebujeme všichni.
    Pohledy jste vytvořili překrásné :)
    Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Překrásná práce. Lubico, požehnané Vánoce a bohatou nadílku přeji, pevné zdraví.
    Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přeji krásné vánoční svátky plné radosti a šťastných chvil ❤️

    OdpovedaťOdstrániť