utorok 15. decembra 2020

Vianočná veranda

V priebehu novembra sme sa zapojili skoro celá rodina do výroby prístrešku 

pri zadnom vchode nášho domu. 

Už som mala pokrk toho pršania rovno do topánok, starého rozhyglaného zábradlia a ľúto

mi bolo drevených dverí, ktoré museli silou mocou odolávať nepriazni akéhokoľvek počasia. 

Najprv som myslela, že to bude niečo jednoduché, prístrešok  so zábradlím a hotovo. 

Nečakala som, že sa vyvinie z toho vyrezávané zábradlie, okno, ktoré tvorí závetrie 

a dokonca originálna lavička s poličkou so zelenou patinou...

No a potom som si užila vianočnú výzdobu aby z dvora bol lepší pohľad na náš dom, 

ktorý postupne vylepšujeme :-)














5 komentárov:

  1. Veranda se moc povedla a máte ji i hezky vánočně vyzdobenou. Moc se mi líbí vyřezávané zábradlí. Měj hezké dny.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ohromně jste to vylepšili a je to krásné, jak jinak u vás! Jste velice šikovní, nápadití a pracovití. Vypadá to skvěle. Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ľubi, tedy to je bomba. Překrásně vyřezané dřevo, ty sloupky.... moc hezký dekor. A o lavičce ani nemluvím. Tu jste si dělali sami?
    Měj prima dny, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lavička je stará, len manžel na cnc frézke vyrezal tú ozdobu na bočnú stranu a striekol a napatinoval ju.

      Odstrániť