utorok 15. júna 2021

Kruhový kvetinový záhon

Veľmi rada sa inšpirujem krásnymi záhradami či už na nete, alebo "spoza plota" 
na prechádzkach, alebo priamo u známych. 
Ja tú našu celú plánujem nanovo, ale asi až budúci rok. 
Keďže bývame medzi poliami za dedinou, potrebujem nutne múriky a ploty, ktoré by susedove 
pole oddelilo od mojich kvetinových hriadok a konečne záhrada dostala svoj tvar. 
Čo ale nemuselo čakať, som spravila hneď.

Minulý rok sme boli u tety na záhrade a mala tam okolo stromčeka vytvorený štvorcový 
záhon olemovaný kameňmi. Veľmi ma zaujal. A tak hneď na druhý deň som sa pustila do práce 
a okolo našej hrušky som vyryla trávu, naskladala kamene, navozila hlinu a nasadila kvietky. 
Práca na celý deň, ale keď ma niečo nadchne, ani nekonečné vozenie plných táčok všeličoho 
mi neprekáža. 








Tento rok už hriadka má svoju krásu vďaka kvietkom, ktoré sa v nej pekne rozrástli...


5 komentárov:

  1. V domě i v zahradě - nádherné bydlení a prostor pro oddych.Že to stojí spoustu práce, to je jasné. Jsi strááášně pracovitá a šikovná. Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsi hodně šikovná, hodně pracovitá. Je radost nakukovat k Tobě domů i na zahradu.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Lubico, kruhový záhon je pěkný, jako celá zahrada. Je asi pěkně rozlehlá, viď. Tak ať Ti všechno hezky kvete ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kruhový záhon se mi moc líbí.
    U nás mám trávu vysokou, necháváme růst pro králíky. Takže děláme seno.
    Ale tvoje upravená zahrada je moc moc hezká.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dakujem Vam vsetkym za komentiky, je to od vas mile. Na zahrade je prace vyse hlavy od jari do jesene, to dobre pozname🙂

    OdpovedaťOdstrániť