štvrtok 28. apríla 2022

Jar na našom dvore


Sirôtky - tieto kvietky so skromným menom veľmi rada sadím práve na jar. 
V kombinácii s narcismi a  drevenými dekoráciami z mojej dielničky tak kvitnú celé týždne. 
Na poličke na vešiačiku pribudli milé bodkované vajíčka, 
ktoré som si kúpila od šikovných detí 
z keramického krúžku na veľkonočnom jarmoku v Holíči. 
O pár dní tu bude máj a ja sa teším zasa na to, že budem sadiť muškáty...











 

2 komentáre:

  1. Lubico, já se vždy tak těším, co nového u vás a nikdy jsi mne nezklamala, spíš naopak. Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné jaro je u vás venku u domu. Macešky mám taky ráda, kdysi tomu tak nebylo, ale od nějaké doby jsou prvními kvítky, které mám v truhlících na okně a i jinde.
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť