piatok 14. apríla 2023

Veľká noc a náš domček



Veľkonočné sviatky ubehli ako voda. 
Akosi až teraz som sa dostala k tomu, aby som sem pridala fotky, ako sme si náš domček 
vyzdobili a ako sme ich strávili. 
Pre nás sú to najväčšie kresťanské sviatky, keďže si pripomíname 
tú obrovskú a nekonečnú lásku Boha k nám. 
No a je to stretnutie s rodinou z mojej aj manželovej strany, tak sme mali spoločný obed 
u nás, deti hľadali vajíčka a sladkosti v záhrade 
a na veľkonočný pondelok sme boli na spoločnom výlete...
Zajkovia, vajíčka a sliepočky sú všade a napriek tomu, že je vonku chladno, 
teším sa z kvitnúcich sirôtok a sviežej zelenej, ktorá po daždi zaplavila krajinu...
Moja mamička mi vyšila záves a obrúsok do kuchyne a k  fajansovej keramike sa veľmi hodí.
 














Dúfam, že aj Vy ste mali pekné sviatky...
Ľubica

 

9 komentárov:

  1. Nejmilejší Lubico, bez tebe a tvého blogu si nedovedu představit můj blogový svět.To je nepopsatelný pocit, když k tobě přijdu a vidím ty krásné výrobky nebo tvůj vymazlený domov. A navíc znám vaše městečko. Představuji si, že se tam ještě někdy v budoucnu moc ráda podívám. Přeji tobě a tvé rodině nádherné jaro. Jiřina z N.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jiřinka, ďakujem, určite ak by si išla do nášho okolia, si pozvaná :-)

      Odstrániť
  2. Lubico zdravím. Máš to všechno hezké, jemné, čisťoučké. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Opět pohlazení po duši. Krásné, vkusné, malebné.
    Hezké dny, Lubico!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pastva pre oči aj dušu, som rada, že som objavila tento blog. Krásny deň prajem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, aj Vy máte krásne vecičky na blogu, trochu som ho popozerala :-)

      Odstrániť
  5. Nádhera jako vždy. Věra

    OdpovedaťOdstrániť