utorok 14. januára 2020

Oslava

Môj svokor mal 12. januára 70tku a oslavu sme urobili v svadobke. 
Je to väčšia miestnosť pri kultúrnom dome, kde sa môžu konať rôzne menšie podujatia. 
Rada som sa dala na to, aby som to tam nachystala a pomohla s prípravou. 
Takže som v podstate  z prázdnej miestnosti s holými stenami, kde iba na jedinej 
vykúkal kúsok klinčeka chcela spraviť niečo útulné. 
Bol január a posledný vianočný deň, preto som použila svetielka 
a prírodné dekorácie "co dum dal". 

Moja šikovná neter upiekla úžasný cheesecake a jej ocko doma robí syr,
tak bola aj syrová tortička.


Koláčiky a zákusky sme si všetko piekli domáce, každý niečo priniesol 
ale pravé skalické trdelníky na ohni pečené musia byť👌

Šišky poslúžili ako stojančeky na menovky - jednoduché kartičky s menami 
a vločkami z manželovej 3D tlačiarne.


Bolo super, veľa sme sa nasmiali, porozprávali 
a hlavne popriali a ďakovali 
nášmu dobrému dedovi za to, že každý máme v dome, 
alebo na dvore niečo, čo nám vyrobil 
- je stolár a ešte stále pracuje v dielni s mojím manželom. 
Tak nech mu zdravie ešte dlho slúži a nech ho Boh požehnáva! 
🎉🎂🍷

2 komentáre:

  1. Z neosobní a chladně vyhlížející místnosti vzniklo útulné místo s přírodními dekoracemi. Jmenovky s hvězdičkami-vločkami tak krásně pasují k šiškám. Je to moc hezké se takhle všichni dohromady sejít a slavit. Dort vypadá fantasticky, jste všichni neuvěřitelně šikovní, takové mňamky na stole. Trdelníky také doma děláme, ale tyto obrovské vidím poprvé. Prý se posypávají ořechy nebo mandlemi ty pravé skalické. U nás skořicí s cukrem. Oslavenci přeji mnoho zdraví a elánu do příštích let. Marta

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marti, ďakujem Vám za milé slová:-) Pravý trdelník pochádza zo Skalice a musí byť na ohni pečený. Je obalený orechami a posypaný cukrom. A je úžasný! Aj u nás ženy pečú doma v rúre, menšie, ale vždy s tými orechami. Ale určite sú všetky chutné aj s rôznymi obmenami. Ľubica

    OdpovedaťOdstrániť